Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Νευρα...

Πρωι Σαββατου, και εχω ξυπνησει πολυ νωριτερα απ οτι υπολογιζα. Και δυστυxως ο Καπουτσινο δεν βοηθαει σχεδον καθολου την κατασταση, καθως εχω νευρα. Ειναι τραγικο ωρες ωρες ποσο ευκολα μπορω να εκνευριστω με κατι, ή απλα να νευριασω, το καλο ειναι οτι ευτυχως δεν το δειχνω αν δεν ειναι κατι σοβαρο, και οι αλλοι δεν παιρνουν χαμπαρι. 

Αρα λοιπον, σ αυτο το ποστ, ηρθε η ωρα να γκρινιαξω λιγο! Μου σπαει απιστευτα πολυ τα νευρα,να εχω να ξυπνησω πολυ πρωι την επομενη μερα, και να με ξυπνανε. Γι αυτον τον λογο μπορω να κανω φονο (και προφανως θα το κανει να φανει με ατυχημα). Ειναι απο τα πιο σπαστικα πραγματα, να ειναι πχ 12.30 το βραδυ, να εχω βαλει το ξυπνητηρι στις 5.00 τα ξημερωματα, και εγω να προσπαθω να κοιμηθω, και τοτε τσουπ! καποιος απ το σπιτι θα εχει πλ δυνατα την τηλεοραση, θα κοπανησει μια πορτα, θα ριξει ενα ποτηρι κατω. Σαν αποτελεσμα εγω θα εκνευριστω, μετα θα προσπαθω να ηρεμισω, δεν θα τα καταφερνω, θα ανοιγω τηλεοραση σκεφτομενη "αφου τωρα παει η ηρεμια, και θα κοιμηθω ελαχιστα, ας χαζεψω λιγο" και μετα το ξυπνητηρι χτυπαει.

Επισης τραγικα σπαστικο ειναι να χρησιμοποιουν τον εσπρεσσο,να τελειωνει, να μην το λενε, και οταν παω να ετοιμασω το πρωι τον καφε να τον βαλω στο θερμος να παω γ σχολη, εχει τελειωσει. Ναι ισως αυτο ειναι το χειροτερο που μπορει καποιος να μου κανει. Ποσο δυσκολο ειναι, ειλικρινα τωρα, αμα δεις πως τελειωνει  ο καφες, γραψε ενα post-it αυριο ν παρουμε καφε, γτ καποιος απο εμας ξυπναει 5 το πρωι! Ελεος και παλι ελεος. 

Και μιας μιλαμε και για πρωινο ξυπνημα, εχω να πω και αλλα. 4 φορες την βδομαδα, ξυπναω και σηκωνομαι πρωτη απ ολους. Μερες για να απολαυσω πρωινο ξυπνημα, ειναι το Σαββατοκυριακο και 1 καθημερινη. Ποσο δυσκολο ειναι 8 το πρωι να μην παρεις τηλεφωνο???? Εχω ξυπνησει απειρες φορες ετσι, ειτε επειδη ακουσα το τηλεφωνο να χτυπαει,επαναλαμβανω 8 το πρωι, ειτε επειδη καποιος μιλουσε πολυ δυνατα. 

Τελος, απο τα χειροτερα μου, ειναι οταν καθομαι να δω Fringe, ισως τα καλυτερα 43 λεπτα ολης της βδομαδας μου, και καποιος θα ερθει, θα ανοιξει την τηλεοραση δυνατα, μετα θα φυγει και θα εχει αφησει ανοιχτη την τηλεοραση και πολλα αλλα τετοια ωραια, τα ποια προσοχη(!) γινονται μονο τα 40 λεπτα του Fringe, οταν βλεπω καποια σειρα π δεν μ τρελαινει, θα επικρατει ησυχια μεσα στ σπιτι. Ισως τελικα ειναι καλη λυση να ξυπναω στις 4 το πρωι, να βλεπω Fringe,και μετα να ετοιμαζομαι για την σχολη.

1 σχόλιο:

  1. koita oso gia to 3ipnima simfwnw apolita.. egw koimomoun stn kanape kai me 3ipnagane kai trwgane binelikia.. oso gia tn kafe kai to fringe pragmatika provlimata pou exei o kosmos...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή