Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Η βδομαδα μου 1

Ανετα απο τις πιο κουραστικες βδομαδες φετος, και η επομενη θα ειναι και χειροτερη. 
Δευτερα, δεν πηγα για οικονομικη αναλυση ΙΙ, και προφανως δεν εχω καθολου σημειωσεις, και σαν να μην εφτανε αυτο, ενοιωθα και τυψεις μετα. Αρα την Δευτερα ημουν ανετη και νευριασμενη. 

Την Τριτη, ειναι που εχω το τραγικο προγραμμα, 2 ωρες Στατιστικη ΙΙ, 4 ωρες Μαθηματικα Για οικονομολογους, και 4 ωρες Μαθηματικα ΙΙ. Πφφφφ η χειροτερη μερα της βδομαδας, ευτυχως ομως παλευτηκε, καθως ο μαθηματικος μας αφησε στις 6 αντι για τις 8, αν και κατι μου λεει οτι παντα αυτο θα κανει, αλλα ας μην το γρουσουζεψω κιολας. 

Τεταρτη, αν και δεν ειχα πλ πρωι μαθημα, στις 10 ειχα, εφυγα απ την σχολη στις 5, γιατι ειχαμε μαζευτει οι φοιτητες του 1ου ετους, και ολοι οσοι χρωστανε το εργαστηριο Στατιστικης να περιμενουμε να γραφτουμε, και να θελουμε ολοι να προλαβουμε τις καλες ωρες. Αρα πανικος στην σχολη απο τις 11.30 μεχρι τη μια και μιση που αποφασισε επιτελους να εμφανιστει ο καθηγητης! Τελικα, αν και απο τους πρωτους που μπηκε στην αιθουσα, ακρη δεν εβγαλα, καθως δεν μας χωρισαν. Τουλαχιστον δεν πηρα απουσια. 

Πεμπτη, ειναι η μερα της μουγγης Βιλλυς. Εχω μαθημα απο τις 8 μεχρι τη 1, (Πληροφορικη ΙΙ - θεωρια και εργαστηριο) με ατομα που δεν μιλαω. Ετσι, μετρημενες στα δαχτυλα μου οι συνομιλιες εκεινη την μερα, αλλα δεν πειραζει, ωρες ωρες μου σπαει τα νευρα να μου μιλανε συνεχεια.

Παρασκευη επιτελους!!! Ξυπνησα σχεδον οτι ωρα ηθελα, ηπια τον καφε μου, πηγα για ψωνια, ξεχασα να παρω καφε και επεστρεψα στο σουπερ μαρκετ (πραγμα που θα γινοταν μονο για τον εσπρεσσο) , ηρθε η καθηγητρια, καναμε 2ωρο γαλλικα, εφαγα, ηπια την μπυρα μου, ειδα Boston Legal, εκανα τις ασκησεις που εχω για τα Γαλλικα (εχω μια ταση να τα αφηνω για την τελευταια στιγμη, και ετσι προνοησα) και τωρα χαζευω....

Kαλο Σαββατοκυριακο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου