Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Γαλλικα....

Σημερα, ειχα το τριτο μαθημα Γαλλικων και ψιλοαπογοητευτηκα. Ειχα γυρω στα 3-4 χρονια να κανω γαλλικα, και τωρα π εχω ξεκινησει παλι ημουν αρκετα χαρουμενη γιατι θυμωμουν σχεδον τα παντα. Το λεξιλογιο μου ηταν σε καλο επιπεδο, τη γραμματικη την θυμωμουν, και απο κατανοηση κειμενου,ολα καλα. 

Σημερα λοιπον καναμε το πρωτο προφορικο με την καθηγητρια. Δεν εχω θεμα να καταλαβω καποιον οταν μιλαει, σ αυτο ειμαι καλη, αυτο που με τρομοκρατει ειναι να μιλαω εγω. Δεν θυμαμαι αμα και παλιοτερα ειχα αυτο το θεμα, αλλα σιγουρα το εχω τωρα. Το αστειο ηταν οτι το θεμα του προφορικου, ηταν κατι το οποιο γνωριζω αρκετα καλα, -τα ηλεκτρονικα παιχνιδια και πως επιρρεαζει τα νεα παιδια-, μιας και εχω μικροτερο αδερφο ο οποιος εχει διαφορες τετοιες συσκευες.

Ετσι λοιπον οταν ηρθε η ωρα να μιλησω, μπλοκαρα εντελως. Ποσο σπαστικο. Αν και νταξει, ισως ειναι λογικο, δεν παυει να ειναι ενοχλητικο. Μαλλον ηρθε η ωρα να αρχισω να μιλαω μονη μου να "λυθει" λιγο η γλωσσα μου.

2 σχόλια:

  1. eixa mia kakia na pw alla 8a stn pw apo to til... upomonh villou m!!!! 8elei xrono na 3anavreis t palia su forma!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χααχαχαχα μην γινεσαι κακια!! Το ξερω βρε συ,απλα μου σπαει τα νευρα, πως να το κανουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή