Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Συμφοιτητρια με τους Μuse....

Δυστυχως με τον τροπο που εχουν φτιαξει το προγραμμα της σχολης,τις πεμπτες (μεχρι στιγμης) εχω μαθημα 5 ωριτσες χωρις την παρεα μου. Ποτε δεν ειχα καποιο προβλημα στο να παρακολουθω μονη μου τα μαθηματα,αλλα το μονο "θεμα" μου ειναι στα διαλειμματα οπου για 15 λεπτα πρεπει να βρω κατι να κανω.

Να μαι λοιπον σημερα το πρωι, 9.30 η ωρα ειχαμε το πρωτο μας διαλλειμα. Το μαθημα ευτυχως γινοταν στο αμφιθεατρο, και ετσι εμεινα εκει που ημουν και αρχισα να χαζευω τριγυρω μου με σκοπο να περασει οσο πιο ευχαριστα και χαλαρα το διαλειμμα.Πως ετυχε ομως και μεσα στο αμφιθεατρο εμειναν και οι 2 βλαχαρες της σχολης, 2 σειρες μπροστα απο εμενα! 

Στο θερμος εχω το ζεστο μου καπουτσινο, και αυτες αρχιζουν να μιλανε. Μιλανε ακαταπαυστα. Ολη την ωρα. Το σκηνικο γινοταν 2 μετρα μπροστα απο εμενα, και δεν μπορουσα να το αγνοησω. Μιλουσαν δυνατα,φωναχτα για ηλιθια ηλιθια ηλιθια πραγματα. 

Και τοτε το χερι μου πιανει τα ακουστηκα.... Βαζω τερμα Muse και χαζευω το κενο (παντα με την συνοδεια του καφε) και περιμενω να αρχισει το μαθημα βυθισμενη στον κοσμο μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου