Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Allstar μες στην βροχη...

Ειναι περιεργο και ταυτοχρονα αστειο το τι μπορει να θυμιθεις σε μια ασχετη στιγμη. Εφευγα απο την σχολη μου σημερα, και πηγαινα απο την σχολη στο πρακτορειο των λεοφορειων, να παρω το λεωφορειο να γυρισω σπιτι...το θεμα ειναι πως μιλαμε για μια αποσταση γυρω στο εναμιση χιλιομετρο...και σημερα δυστυχως εβρεχε πολυ.

Ευτυχως για καλη μου τυχη ειχα ομπρελα μαζι μου,αλλα φορουσα και allstar. Οποτε σαν αποτελεσμα τα ποδια μου εγιναν μουσκεμα, αλλα εγω για καποιο λογο ημουν παντελως αταραχη και τραγουδουσα το singing in the rain! 

Kαι τοτε θυμιθηκα πως παμπολλες φορες πηγαινοντας στο σχολειο, τα allstar γινοντουσαν μουσκεμα...και οχι μονο τα δικα μου,αλλα μιας ολοκληρης ταξης!
Παροτι ηταν αρκετα ασχημη αισθηση, δεν μπορω παρα να σκεφτομαι και να χαμογελαω αυτες τις επικες σκηνες που περασα στο γυμνασιο και λυκειο, οπως τα βρεγμενα παπουτσια αλλα και τοσα αλλα....

3 σχόλια:

  1. τα σχολικα μας χρονια ειναι κομματια μας, και επομενως ακομα και το πιο μικρο πραγμα θα μας το θυμιζει!!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οπως για παραδειγμα μια φουσκα με την τσιχλα μας??? :):):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή