Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Καφες...μια μικρη αμαρτια.

Το ομολογώ, ο καφες ειναι η μικρη καθημερινη μου αμαρτια Δεν αντεχω με τιποτα χωρις καφε,πινω στο σπιτι, στον δρομο, στην σχολη, στο λεωφορειο, οταν βλεπω τηλεοραση,οταν διαβαζω....παντου κολλαει ενας καφες Ομως επειδη προσεχουμε για να εχουμε, δεν υπερβαινω ποτε τους δυο καφεδες την ημερα, γιατι αλλωστε παν μετρο αριστον Ευτυχως στην στην σχολη δεν εχουν προβλημα τις περισσοτερες φορες με το να εχουμε καφεδες μαζι μας, γιατι αλλωστε καταλαβαινουν πως αν θελουν να μπορουμε να συμμετεχουμε, λιγη δοση καφεινης την χρειαζομαστε Τι γινεται ομως οταν δεν μπορουμε χωρις καφε?? Εγω για παραδειγμα,δεν μπορω πλεον χωρις καφε για να ξυπνησω Και μαλιστα προτιμω εναν δυνατο καπουτσινο με διπλη δοση εσπρεσσο απο τους αλλους καφεδες, γιατι ειμαι σιγουρη πως θα με πιασει Ειμαι εξαρτημενη και το ξερω! Αλλα τι να κανουμε, ο καφες ειναι η μικρη προσωπικη μου καθημερινη αμαρτια που δεν ντρεπομαι να παραδεχτω :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου