Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Πρωινο ξυπνημα...

Πρωτο ετος στη σχολη μου, και οι συνθηκες με αναγκασαν να ξυπναω २ με ३ φορες την βδομαδα νωρις। Πολυ νωρις। ५ το πρωι χτυπαει το ξυπνητηρι। Στην αρχη ηταν δυσκολο, αλλα πρεπει να ομολογησω πως το 1ο εξαμηνο περασε χωρις να το καταλαβω, εχοντας προφανως συνηθησει το πρωινο ξυπνημα। Δεν ειναι και εντελως τραγικο παντως। Μερικες μερες ειναι δυσκολες, αλλα σε γενικες γραμμες η κατασταση παλευεται। Ξυπναω, ντυνομαι γρηγορα γρηγορα, ανοιγω την τηλεοραση ενω ετοιμαζομαι και χαζευω ειτε τηλεμαρκετινγκ, ειτε καποιο μουσικο καναλι। Ετοιμαζομαι, φτιαχνω ενα καφε, ετοιμαζω το θερμος μου με μπολικο καφε εσπρεσσο και ६ Στο λεωφορειο τις περισσοτερες φορες ακουω μουσικη, πινω καφε και χαζευω απ εξω, αρκετες ειναι ομως και οι φορες που με παιρνει ο υπνος। Και οταν με το καλο φτανουμε στην σχολη κατα τις ८ το πρωι, περιπου μετα απο κανα μισαωρο ξεκιναμε μαθημα। Πολλες φορες εχω πιασει τον εαυτο μου να λεει "ο υπνος ειναι υπερεκτιμημενος" και αλλα παρομοια, αλλα προφανως δεν μπορω να πιστευω κατι τετοιο। Το λεω καθαρα επειδη δεν εχω την δυνατοτητα να περασω १० ωρες απ την ημερα μου στο κρεβατι μου। Τελικα, η φραση "φοιτητικη ζωη" δεν μπορει να περιγραψει την κουραση που εχουν εκατονταδες φοιτητες για να πανε στην σχολη τους।Ειτε ξοδευουν २ ωρες την ημερα για να πανε στην σχολη τους, ειτε μετακομιζουν σ αλλη πολη, ειτε προσπαθουν μονοι τους να διαβαζουν για να γλιτωσουν λιγη ταλαιπωρια। Και ολα αυτα γιατι? Για να τελειωσουμε γρηγορα γρηγορα την σχολη μας, να παρουμε πτυχιο και να βρουμε μια καλη δουλεια। Διωρθωση: και να ελπιζουμε πως θα βρουμε μια καλη δουλεια. ειμαι ετοιμη και φευγω।

2 σχόλια: